Kenapa UAI dikecam sedemikian rupa? Apa salah beliau terhadap mereka ini?

Kenapa UAI dikecam sedemikian rupa? Apa salah beliau terhadap mereka ini? Saya bukan pro @ kontra UAI, tapi cara mereka amatlah keji dan macam ada sebab @ tujuan tersendiri.

Sampaikan ada yang mengata ustaz sampul surat??? Apa masalah mereka?
Kalau betul UAI salah sekalipon, perlukah mereka menggunakan medium seperti FB untuk mengutuk, mengecam UAI. Sempurnakah mereka semua? Kenapa tidak mgambil jalan yang lebih efektif dengan menegur secara lebih baik ‘text’ @ inbox je UAI. Bagi pendapat saya, itu lebih baik, daripada nak dedahkan secara umum. Apa tujuan mereka ini semua?

Adakah kerana fahaman dan pendapat berbeza? Kita baca komen yang dilontarkan, rata-rata duk mengata UAI. Siap ad backup lagi. Mereka kata mereka bukan ustaz. Tapi cara bercakap, nak membuktikan bahawa orang lain salah. Dia dan kuncu-kuncu dia yang betul.
Siap ada tagline lagi….

SAYA (SELALUNYA) BETUL

SAYA BUKAN USTAZ

Seperti yang kita ketahui. Fenomena UAI ni banyak mempengaruhi anak-anak muda untuk berubah. Dari Mat rempit berubah jadi lebih baik. Tetapi golongan ini jarang yang judge orang dari segi pemakaian mahupun penampilan. Berbeza dari golongan “yang selalu Benar” duk mengeji orang, mengata dan buat kenyataan memburukkan orang. Sepatutnya netizen yang cerdik akan memilih orang yang kurang duk mengata dan mengeji orang untuk dijadikan teladan @ idol.

Apa yang pelik. Siapa mereka sampai sanggup memburukkan UAI. Apa tujuan mereka.

Disini Saya sertakan komen , status dan tujuan Saya ini bukannya nak memburukkan lagi keadaan. Tetapi ingin mengetahui kenapa dan mengapa?? Banyak lagi komen komen yang “murni” dilontarkan kepada UAI… tp saya……

loading...

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *